صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

 در روزهای شبیه همین روزهای گرم تابستان تصمیم گرفتیم موجی به راه بیاندازیم برای تقدیر از کسانی که اسوه صبرند و آن را در تمامی ابعاد‌ش معنا می‌کنند. موجی که قرار بود با نوشتن‌های وبلاگ‌نویسان و طرح زدن طراحان، ما را به جواب معادله روزه+گرما+حجاب برساند. جوابی که شاید خیلی از ما پاسخ‌ش را می دانستیم اما می خواستیم با شنیدن یک صدای بلندتر، محکم‌تر قدم برداریم در این راه عشق و بندگی...

دو سال از آن روزهای سال خوبِ 90 می‌گذرد. موج اول به ساحل رسید و تمامی نوشته‌ها و طرح‌های خوب ش در دفتر مهربانی خداوند ثبت شدند. و در نهایت هدیه‌ای از جنس زیارت امام رئوف تقدیم شد به برگزیدگان.

باز هم می‌دانیم که پاداش همه‌ی این خوبی‌ها را خود حضرت حق پرداخت خواهد کرد. اما ما نیز وظیفه خود دیدیم هر چند کم، با همین بضاعت اندک‌مان تقدیر کنیم از این‌ همه آسمانی شدن در این زمین خاکی . هنوز نمی‌دانیم قول چه هدیه ای را باید به برگزیدگان دوره دوم بدهیم، اما همین‌قدر می‌دانیم که این‌گونه کارها که اسم حضرت مادر (س) در آن است و تعظیم شعائر الله است به خودی خود آن‌قدر جاذبه دارد که احتیاج به جوائز رنگین نباشد.

دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:


دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب

مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه

همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)


قالب آثار:

 ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره

 گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی

منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir  و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com  حداکثر تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.