صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

دهمین قطره: فاطمه 2011 ...

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

یکـ. ساعت ها غرق می شوم در + ، + ، + ، + و به مرگ آدمیت در ناکجاآباد فکر می کنم . به تمام اتیکت هایی که قرار است ببندند دور مچ دستشان و بنشینند ساعت ها زل بزنند به ناکجا آباد باز ! و بعد از مدتی هم در نسیم خنک آن هوا ،سر در بیاورند از ناکجاآباد ! فرشته های سفید دوست داشتنی ِ فروشی ! این است اسمشان ...

دو. مانتوی ِ صورتی اش را تن کرد، روسری طوسی اش را با وسواس همیشگی اش بست و آن گیر نقره ای را زد به یک طرف اش. گفت : واقعا فکر می کنی امروز هوا 40 درجه است ؟ چارقد سیاهش را هم انداخت روی سرش . تمام شد . اما ... روبند سیاه ترش را که کشید روی صورتش شد شبیه همان فرشته هایی که خدا توصیف شان کرده ... گفتم : 40 درجه برا یه لحظه شه ! فرشته های سیاه صبور  ِ دوست داشتنی ... این است اصالت شان ...
سهـ. دلم بدجور پر است از تابستان هایی که قم پر از زائر می شود ! زائرانی که بعضی هاشان حرمت صاحب خانه را با وضع حجاب شان ، عجیب می شکنند ... تابستان ها دلم برای قم خیلی می گیرد ! برای غریبی بانو معصومه (سلام الله علیها) هم که خود ، اسوه ی حجاب بود ... هیچ وقت این یک جمله اش را یادم نمی رود : باید فاطمه ی (سلام الله علیها) 2011 را خلق کرد ...

به دعوت [محمدرضا میری] تقدیم شد . من نیز دعوت می کنم از :
شافی ، ح س ی ن ، فرشته نمی میرد ، من ِ او  ، ترنج ، مهجور ، ایران ، بهار نارنج ، حتی بیشتر ، حسن الماسی ، مصباح ، کمین گاه نظر ، پروانگی ، جنجال یک سکوت ، عاشق خدا ، رائح ، رایحه ی بهشت ،خاکستر ، هفت قدم تا تو ، وسوسه ی حوا ، در بیابان طلب ، خط تیره

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از وبلاگ و ما ادراک...؟ 
  • ۹۰/۰۵/۲۶

نظرات  (۱)

  • هفت قدم تا تو ...
  • لبیک ...
    ***
    ممنون از اینکه لبیک گفتید.
    مطالب به تدریج روی وبلاگ گذاشته می شه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی