صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

39. همراه همیشگی

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

قرار بود برای مدح جهاد روزه + حجاب + گرما بنویسم ، خب دوستان نوشته اند...

من ترجیح دادم از یک آفت بگویم.

فکر میکنم آفتی هست بین برخی از ما چادری ها که با چادرمان گزینشی رفتار میکنیم.


                                                            

من نباید تو را از همسفری با خودم محروم کنم ؛

از بودن در سر کلاس درس محروم کنم ؛

از محل کار و همکاری خودم محروم کنم ؛

از مهمانی رفتن خودم محروم کنم ؛

تو فقط برای روزهای عزا و حرم رفتن هایم

و دود ماشین خوردن هایم نیستی!

این رسم رفاقت نیست ؛

تو باید همراه همیشگی باشی رفیق...


پیشکش به موج وبلاگی صبر ریحانه ها

  • ۹۲/۰۵/۱۰

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی