صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

قطره دوازدهم: ترنج نوشت...

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۵۳ ب.ظ

مدیر وبلاگ ترنج، ضمن قرار دادن فراخوان موج در وبلاگ خود؛  مطالب زیر را هم برای خوانندگان  ترنج ذکر کرده:

- هیچ وقت اهل تبلیغ برای فراخوانها و جشنواره ها نبودم ، ولی این یکی فرق میکنه. به نظرم این یه حرکت قشنگ و لطیفه واسه همه ی ریحانه های صبور... شاید بعضی از شما مقوله ی حجاب رو قبول نداشته باشید ولی بنده به عنوان یک " ریحانه ی صبور " این مقوله رو به همون دلایلی که در فراخوان بالا ذکر کردند هم قبول دارم و هم دوست دارم.
- فکر میکنم این یک حرکت خودجوش باشه و برای همین ارزشمنده و من بهش احترام میگذارم.
- بنده هم از همین تریبون از همه ی دوستان هنرمندم که تمایل دارند در این موج همراه بشند دعوت به همکاری میکنم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از وبلاگ ترنج 
  • ۹۰/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی