صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

قطره بیست و هشتم: این گرمای دوست داشتنی

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۴۵ ب.ظ

گرمای تو را دوست دارم
که عطش های بوالهوسان را خاموش می کند!
گرمای تو را دوست دارم
و وقتی بر روزه ام مهری می زنی بر تشنگی و صبوری بیشتر...
آن موقع هست که از ریحانگی درون و بیرونم بیشتر لذت می برم.
گرمای تو را دوست دارم...
آخر مگر می شود وقتی جزیی از وجود من می شوی، من بخواهم غربتی که در سیاه بودنت نهفته را با چیز دیگری عوض کنم؟؟!
در جایی که همه رنگ و لعاب می زنند بر خاتون (ویژه نامه ) و امثال آن...من چه نیازی به خاتون دارم با وجود صبر ریحانگی ام که از تو در من نور میگیرد و جریان می یابد...
حالا که منت گذاشتید و دل نوشته ام را خواندید صبر ریحانگی ها، تو را می طلبد...قدم های تورا و ریحانه بودنت را
کمی از این صبر:

تابستان باشد و گرمای خرما پزان. بعد دوست داشته باشی گوش به حرف خدایت بکنی؛ دوست داشته باشی جوری لباس بپوشی که خواسته، تو بمانی با چند متر پارچه که درجه پختن‌ت را هم بیشتر می‌کند! اما غمت نیست؛ دل وقتی بخواهد گرما و سرما نمی‌فهمد...

دنبال کنید موج وبلاگی صبر ریحانه را در کلبه های مجازیتان

آدرس مستقیم در مجله   چارقد

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از وبلاگ یا اباصالح المهدی ادرکنی
  • ۹۰/۰۵/۲۹

نظرات  (۴)

salam. chetor mishavad barayeh in sabre ziba ghalam zad va ? maghalat ra chetor be shoma beresanim?
****
سلام
لینک مطلب روی وبلاگ‌تون رو بذازید یا به ایمیل زیر بفرستید:
mh.olive@gmail.com
خیلی زیبا و به جا ... ما که هر چقدر هم تلاش کنیم از صبر و استقامت و جهاد روزانه ی شما کمتر هستیم (خطاب به همه ی خواهران مسلمان)
موفق باشید.
یاعلی(ع)
در ضمن هم لینک شدید و هم لوگوی زیبای تان در کنار وبلاگ قرار گرفت.
****
ممنون از همراهی‌تان.
  • حنیفا سادات
  • شکر خدا که سایه ی تو ر سر من است
    چادر حجاب نیست فقط یادگار توست...
    (السلام علیک یا بن رسول الله)
  • یاس مهربانی
  • http://yasemehrabani.persianblog.ir/page/12

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی