صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

سومین قطره: خنکای مهربان

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۰۳ ب.ظ

قرار است من اینجا از هنر مردم بنویسم. و تا الآن هم از این موضوع تخطی نکرده ام. از این به بعد هم تخطی نخواهم کرد. اما موضوع اینجاست که همیشه هنر مردم در دستنوشته ها و کاشی ها و در ودیوار که خلاصه نمی شود! یکبار مردم، اهالی غزه اند و هنرشان مقاومت. یکروز هنر مردم در راهپیمایی 22بهمن تجلی می کند. یک دفعه هم بعضی از این مردم می شوند مرد خدا و هنرشان می شود شهادت. و من باید برایشان بنویسم. اینبار اما هنر را دختران ما می آفرینند که گرمای تابستان از سنگر حجاب و روزه درنمی بردشان. بعضی ها گفتند این مسئله ی شخصی آن هاست. به ما ربطی ندار. برخی گفتند این ها به جو خانواده بر می گردد هنر نیست. بزرگواری هم فرمود این حرف ها شائبه ایجاد می کند. دین و دنیا قاطی می شود. اما به اعتقاد من حفظ سنگر حجاب و روزه در این فصل همانقدر مهم است که حفظ غزه. واین حجاب همانقدر قیمت دارد که آن خون. حالا نمی دانم چرا نباید این روزه داری و حجاب را تحسین نمود! این اثر ناقابل تقدیم به ریحانه های صبورمان:

و قابل توجه آنها که حجاب را به بهانه ی روزه، روزه را به بهانه ی گرما یا هر دو را به بهانه سومی رها می کنند
این پست به دعوت خواهر بزرگوارم (زیتون) تقدیم شد. من نیز از این دوستان دعوت می کنم:
وتر ، طراح جوان ، ترنج ، آرت مبارز ، گرافیک خانه ، دوئل ، پلخمون ، سنا ، دعبلانه ، شق القلم ، یک فیلم ساز ، لباس پلنگی ، فرزدق وار ، خدا بود و.... ، شلمرود ، چلچله ، آبی ، منچ ، عطر خاک ، ساقیانه ، نجوا به سبک ما ، همسایه ، هنر در مدرسه عشق ، لاهوتیان ،

تا با هر هنری که دارند دست به این تحسین بزنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از وبلاگ گلمیخ
  • ۹۰/۰۵/۲۳

نظرات  (۳)

  • سید حمیدرضا نورانی
  • خدا مرواریدها و صدفهایشان را حفظ کند.مشکی چادر خواهرانم خاری است در چشم شیطان و شیطانیان...
    سلام
    خدا قوت بابت طرح قشنگتون
    انشالله که خدا کمکتون کنه... یک نکته ای که به نظرم رسید خدمتتون عرض کنم این که عکس لوگوتون یک مشکلی داره و اون هم این که نصفی از عکس پس زمینه سفید داره که روی پس زمینه های رنگی دیده میشه و این زیاد جالب نیست، اگر این قسمت رو حذف کنید کارتون خیلی قشنگ تر به چشم میاد...
    من گفتم شاید فرصت این کار رو نداشته باشید من اینکار رو انجام دادم
    می تونید عکس رو از آدرس زیر دریافت کنید:
    http://boghzhayekal.persiangig.com/image/myPic/reyhaneh.gif
    و اون رو در آدرس مناسبی آپلود کنید و در آدرس لوگو قرار بدید
    انشاالله که همه بتونیم برای توسعه حجاب قدمی برداریم
    التماس دعا
    سلام
    موفق باشید در جهاد این روزها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی