صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

قطره سی و چهارم: موج وبلاگی صبر ریحانه ها

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ
  زن مسلمان با حجاب است و بهترین حجاب برای او چادر است
پوشش زن مسلمان همان جلابیبی است که در قرآن آمده و به تعبیر مفسرین چادر است
زن مسلمان چادر مشکی را به هر رنگ دیگری ترجیح میدهد چراکه مشکی کمتر از هر رنگ دیگری جلب توجه دارد و بخاطر حالت متکبرانه آن که این موضوع در اسلام برای خانم ها در برابر نامحرم تکریم شده است.

حجاب برای او تابستان و زمستان، گرما و سرما نمی شناسد. زن مسلمان در گرمای تابستان و با زبان روزه ، به پوشش خود توجه بیشتری دارد.
او حیا، عفت، نجابت، عصمت و ... خود را رفتارهای ظاهری و باطنی خود که از مهمترین آنان نوع پوشش است جستجو می کند و آن را جزئی از اعتقاد خود می داند. چادر و بالاخص چادر مشکی را برای حفظ شان، حرمت و حریت خود در جامعه انتخاب می کند و نه تنها بر آن صبر می کند بلکه مایه افتخار و مباهات اوست
امام خامنه ای در بیانات در دیدار با اعضاى شوراى فرهنگى، اجتماعى زنان، جمعى از زنان پزشک متخصص، و مسؤولان اولین کنگره‏ى حجاب اسلامى، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‏ى زهرا(س) -  70/10/4  :
(بعضیها از چادر فرار مى‌کنند، به خاطر این‌که هجوم تبلیغاتى غرب دامنگیرشان نشود؛ منتها از چادر که فرار مى‌کنند، به آن حجاب واقعى بدون چادر هم رو نمى‌آورند؛ چون آن را هم غرب مورد تهاجم قرار مى‌دهد!
شما خیال کرده‌اید که اگر ما چادر را کنار گذاشتیم، فرضاً آن مقنعه‌ى کذایى و آن لباسهاى «و لیضربن بخمرهنّ على جیوبهنّ» و همانهایى را که در قرآن هست، درست کردیم، دست از سر ما بر مى‌دارند؟ نه، آنها به این چیزها قانع نیستند؛ آنها مى‌خواهند همان فرهنگ منحوس خودشان عیناً این‌جا عمل بشود؛ مثل زمان شاه که عمل مى‌شد. )
اما یک سوال:
او ( مهدی کلهر در ویژه نامه خاتون )که می گوید؛پیامبر (ص) فرمود رنگ مشکی مکروه است پس نباید از این رنگ در پوشش استفاده نمود، چرا به حرام بودن بی حجابی و بد حجابی اشاره نمی کند؟ چرا در مورد چیزی که حرام بودنش مسلم است حرفی ندارد ولی در مورد مطلبی که به آن علمی ندارد اظهار نظر می کند ( از نظر علما کراهت رنگ مشکی برای لباس است و چادر لباس محسوب نمی گردد). روشن است که بعد از عنوان نمودن مناسب نبودن چادر برای پوشش زنان نوبت به طرح آزادی های دیگری در این خصوص خواهند شد تا پله پله اهداف خود را دنبال کنند.
اینجا اعلام حضور کنید: ( موج وبلاگی صبر ریحانه ها )
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از وبلاگ بالاتر از این 

 
  • ۹۰/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی