صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

7. صبر ریحانه‌ها 2

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

از من نپرس «چطور با "چادر" طاقت گرما داری؟!»

این "سیاهی روشن" حالا دیگر جزئی از من است و من جزئی از او هستم و با او تعریف می‌شوم.

و "اگر نباشد" مثل این است که گوشه‌ای از من نیست. دنبالش می‌گردم و بدون او بی‌قرارم.

بی‌قرار این‌که نکند بدون او خدا نگاهم نکند و از من "راضی" نباشد.

و این بی‌قراری داغم می‌کند و مرا می‌سوزاند خیلی بیشتر از سوزنده بودن تابستان داغ "رمضان"

...

چادرم را می‌پوشم و در ظهر تابستان قدم می‌زنم. بدنم از "گرمای خورشید" عرق می‌کند و تشنه‌تر می‌شوم. اما قلبم آرام است چون در "خنکای نسیم رحمت الهی" که لباس مادرم "زهراسلام الله علیها" برایم به ارمغان آورده، آسوده است...

صبر ریحانه ها 1

به موج بپیوندید: موج وبلاگی


وبلاگ +بی‌نشان
  • ۹۲/۰۴/۳۰

نظرات  (۴)

  • حسین عزتی
  • (مطلبی برای صبر ریحانه ها )
    تابستان و اجری عظیم !!!
    ماه رمضان است ....

    اما قبل از آن تابستان است ، تابستان هست و گرمایش تابستان هست و تشنگی اش

    هرچقدر هم که بخواهی در خانه بمانی و بیرون نیایی نمیشود ، یک کارهایی هست که باید بیرون انجام شود ....

    بیرون که میروی تازه ماجرا شروع میشود

    *بقیه دلنوشته در لینک پایین*

    http://harimeasmani.ir/post/146
    سلام

    طاعات قبول…

    با طرح ” میلاد امام حسن مجتبی (ع) ” بروزیم.

    یاعلی مدد

    ممنونم. موفق باشید
    سلام
    عذر میخوام چرا آثاری که به صورت ایمیل ارسال شده رو به نمایش نمیذارید برای داوری؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی