صبر ریحانه ها

صبر ریحانه ها
آخرین نظرات

11. لذت شیرین بندگی

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

بسم الله...

 

 

حسِ سرشار بنده بودنم را بیش از هرچیز مدیون تو هستم،

اگر در رمضان‌های تابستانی، تو همراهم نبودی

شاید سختی توام با لذت ِ شیرین بندگی را درک نمی‌کردم

همیشه با من بمان چادر مشکی‌ام! 

 

 

 

 

به موج وبلاگی صبر ریحانه ها بپیوندید




وبلاگ +مهر و ماه
  • ۹۲/۰۴/۳۰

نظرات  (۱)

  • حسین عزتی
  • (دومین مطلب برای صبر ریحانه ها)
    تابستان که می شود منم و یک بطری آب معدنی که پای به پای من هر جا که می روم همراهیم می کند. بیماری عطش می فهمی یعنی چه ؟یعنی دل من که عزادار تابستان ست عزادار روزهای آمدنش منم و این تشنگی وانفسا آب را که قورت میدهم انگار تنم را به آتش می کشد به یک هُرم جانسوز ، آب بامن عجین شده است ......
    بقیه در لینک زیر:
    http://harimeasmani.ir/post/147

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی